Geolocation request Allow geolocation request? Samsung TV

Дискусия в 'Обзавеждане, дом и градина' започната от Мирослав, 22/7/14.

  1. Мирослав

    Мирослав Добре познат потребител

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    47
    Пол:
    Мъж
    Здравейте приятели. Днес явно става нещо покрай телевизорите на Samsung. В горният ляв ъгъл се появява съобщение гласящо Geolocation request Allow geolocation request? [No] [Yes]. Диалоговият прозорец обаче не може да бъде селектиран и досадно закрива част от картината.

    При рестарт на телевизора изчезва за кратко, но по-късно пак се появава. Гледах и в чужбина го имат този проблем. Някой казват че като изключат интернета и рестартират телевизора се оправя, но при мен пак се появи след 2-3 часа.

    766c28ee8ebd7ed294f703326991ee38.jpg
     
  2. Google AdSense Реклама



    за да скриеш рекламите.
  3. Мирослав

    Мирослав Добре познат потребител

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    47
    Пол:
    Мъж
    Натиснете бутона Smart TV Hub ( [​IMG] ) на вашето дистанционно. Отворете браузъра си. Щом се появи курсора, придвижете със стрелките върху този досаден прозорец и натиснете No ако не желаете да позволите геолокацията или Yes ако искате да я разрешите. Ще ви се появи страница с условия от Samsung, които аз лично не съм чел. Затворих браузъра, рестартирах телевизора и за сега всичко е наред.
     
  4. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Супер, тъкмо се чудих как се маха това отвратително и досадно съобщение. :bigsmile:
     
  5. neven74

    neven74 Потребител

    Регистрация:
    23/7/14
    Мнения:
    6
    Пол:
    Мъж
    всичко разбрах ама много бързо се скрива този прозорец?как да мръдна с курсора преди да се скрие?
     
  6. Мирослав

    Мирослав Добре познат потребител

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    47
    Пол:
    Мъж
    Би трябвало винаги да е най-отпред, не би следвало да се скрива. То реално този прозорец е като тези, които изчакат на компютъра, но понеже е на ТВ-то първоначално е малко стряскащо. Иначе пробвахте ли да рестартирате телевизора?
     
  7. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Понеже писах за проблема и в личният си блог, там имаше едно момче, което е успяло да се свърже с официалният съпорт на Samsung за България и от там са му казали, че проблема е масов и в момента екип работи по отстраняването на проблема. Очаквало се скоро да го отстранят, но кой знае...
     
  8. niksapz

    niksapz Нов потребител

    Регистрация:
    24/7/14
    Мнения:
    1
    Пол:
    Мъж
    Днес пробвах да го махна като вързах безжична мишка, но без резултат.. Дано скоро го оправят.
     
  9. danipro

    danipro Потребител

    Регистрация:
    24/7/14
    Мнения:
    8
    Пол:
    Мъж
    Здравейте, от няколко дни и аз се боря с този проблем!
    Сега звъннах на съпорта на Самсунг- 070013311 и там дори в електронното меню го има проблема като опция !!! :D Работело се по проблема и ни молят да ги извиним за неудобството ! Единствения начин в момента да се махне бил - деактивирането на интернета на телевизора !:confused:
     
  10. neven74

    neven74 Потребител

    Регистрация:
    23/7/14
    Мнения:
    6
    Пол:
    Мъж
    ами като отида в браузура и този прозорец седи около 2сек.и докато отида с курсора той изчезва;) иначе докато съм на програмите си седи.:)незнам просто какво да го правя?
     
  11. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Доколкото виждам някой хора казаха, че са пуснали нов ъпдейт за софтуера на телевизора, след който се оправил проблема. Провери дали случайно телевизора ти няма нова актуализация и ако има актуализирай. Предполагам ще се оправи проблема след това.
     
  12. neven74

    neven74 Потребител

    Регистрация:
    23/7/14
    Мнения:
    6
    Пол:
    Мъж
    ще пробвам:).благодаря
     
  13. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Надявам се да помогне... пиши пак какво е станало, та ако има още проблем да търсим и други варианти. :smile:
     
  14. ivcho

    ivcho Нов потребител

    Регистрация:
    24/7/14
    Мнения:
    1
    Пол:
    Мъж
    здравейте аз също имам този проблем .Направих актуализация на софтуера но прозореца не се маха!
     
  15. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Ами в такъв случай, не ти остава нищо друго, освен да опиташ да махнеш прозореца по метода на @Мирослав, да смениш държавата на някаква друга и след това да върнеш отново на България или просто да спреш Интернет-а до телевизора си, докато оправят проблема генерално от Samsung. Засега това май са вариантите, които хората коментират, че някой от тях проработва при тях.

    В интерес на истината очаквах доста по-бързо да се справят с проблема, но ето, че вече 3-ти ден както се казва ни вест, ни кост. Имаха толкова много доволни клиенти и една такава грешка, може да ги раздели с голяма част от потребителите си, освен ако по някакъв начин не ги компенсират или и аз не знам... просто това е наистина много сериозен проблем. Имаш смарт телевизор, но не можеш да му ползваш в момента повечето от нещата, понеже ползваш ли Интернет ти изкача този прозорец.
     
  16. Мирослав

    Мирослав Добре познат потребител

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    47
    Пол:
    Мъж
    А пробвахте ли да отворите браузъра на телевизора и чрез курсора да кликнете върху един от двата възможни отговора на диалоговия прозорец? (Yes или No)?
     
  17. pitarfoto

    pitarfoto Нов потребител

    Регистрация:
    24/7/14
    Мнения:
    3
    Пол:
    Мъж
    Всеки възможен вариант е пробван и след спиране на ТВ-то след 1-2 часа покой дори изключен от контакта пак се получава!!!!
     
  18. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    При спрян Интернет също ти изкарва съобщението? Нали след като спреш достъпа на телевизора до Интернет, не го пускаш след това? Понеже когато го пуснеш, вероятно пак ще ти излезе съобщението.
     
  19. pitarfoto

    pitarfoto Нов потребител

    Регистрация:
    24/7/14
    Мнения:
    3
    Пол:
    Мъж
    Да като се спре нета е ОК. Но защо дадохме тия пари като ще си имаме само монитор;)
     
  20. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Това казах и аз в по-горните мнения, че Samsung така много лошо име си гради с това забавяне с оправянето на проблема. Вариантите са просто да не ползваш в момента Интернет-а, докато не си оправят проблема, така, че да можеш да гледаш телевизия на спокойствие.
     
  21. userian

    userian Нов потребител

    Регистрация:
    24/7/14
    Мнения:
    1
    Пол:
    Мъж
    Аз успях да махна надписа с промяна на езика. В режим "menu" избирате "система" - "език" и избирате примерно "Македонски". Надписът изчезва. След това обратно избирате "Български език". Надписът го няма !!!
    УСПЕХ !!!
     

Сподели страницата