Парфюми онлайн, за и против

Дискусия в 'Шопинг терапия' започната от Marina77, 27/1/15.

  1. Marina77

    Marina77 Потребител

    Регистрация:
    27/1/15
    Мнения:
    18
    Пол:
    Жена
    Професия:
    работя в държавна институция
    Пазарувам парфюми най-често от различни парфюмерийни магазини в нашия град, но напоследък забелязвам много реклами, които с цените си направо ме учудват. Възможно ли е парфюм, който в официален магазин на марката в мола струва 54 лева в интернет да се предлага за 39 лева на промоция. Не че цената е много различна, но все пак разликата от 15 лева на 54 лв. е над 20%.
     
    Андон Иванов харесва това.
  2. Google AdSense Реклама



    за да скриеш рекламите.
  3. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Лошото на повечето онлайн магазини за парфюми продават тоалетни води, реплики на оригиналните парфюми, но доста по-малотрайни и почти винаги с различен мирис от оригиналните, но като цяло са доста близки до аромат, така, че се сбъркват с лекота. Реалната цена на такива парфюми е доста по-ниска от цената на оригиналните, но често търговците ги представят за оригинални и слагат примамливо намаление, така, че човек да се подлъже да си го купи, като си мисли, че купува реален продукт. Естествено намалението обикновено не е кой знае колко голямо, точно за да не се осъмни клиента.

    Друг е въпроса, доколкото може да се вярва на парфюмите, които продават в мола, че са оригинални, но да предположим, че там някак си има по-голям контрол и е по-трудно да се предлагат подобни стоки, без последствия. Въпреки това, ако пазарите такъв парфюм и усетите, че парфюма вече няма мирис, а сте се пръснали преди 2-3 часа, имайте си едно на ум.
     
Други теми, които вероятно биха ви били полезни:
Форум Заглавие Дата
Шопинг терапия Евтини български онлайн магазини 9/6/15
Шопинг терапия За или против онлайн пазаруването ? 16/1/15
Шопинг терапия Един коректен и евтин китайски онлайн магазин 15/12/13

Сподели страницата