Защо не влизам в офисите на мобилните оператори?

Дискусия в 'Свободна дискусия' започната от MagicRose, 28/1/15.

  1. MagicRose

    MagicRose Потребител

    Регистрация:
    27/1/15
    Мнения:
    16
    Пол:
    Жена
    Предполагам и на вас ви е супер досадно любезна продавачка да ви предложи поне няколко промоции и промяна на тарифния план, докато си плащате сметките за телефона? Как аз съм решила този проблем? Просто не влизам в офисите на мобилните оператори а си плащам сметките онлайн или на касите на Изипей или в Български пощи. Други предложения как да избегнем досадните продавачки :) ?
     
  2. Google AdSense Реклама



    за да скриеш рекламите.
  3. Aloma

    Aloma Добре познат потребител

    Регистрация:
    9/2/15
    Мнения:
    45
    О редовно ми се случва да ме агитират. Просто им казвам няколко пъти, че не желая и толкова. Плащам си сметката и бягам по други задачи, а и аз доста често си плащам сметката онлайн, така, че ми се случва в годината да отида до офис най-много 1-2 пъти :)
     
  4. Андон Иванов

    Андон Иванов Администратор От екипа на bebefon.bg

    Регистрация:
    26/9/13
    Мнения:
    351
    Пол:
    Мъж
    Съвсем нормална практика за мобилните оператори. Въпреки, че си плащам най-често сметката през epay, понякога ми се случва да отида до офис и ако почнат да ме агитират, просто казвам, че вече имам нов телефон, не провеждам толкова много разговори, така, че безплатни минути не ми трябват. Единствено, ако желаят да ми опростят месечната сметка, тогава мога да си позволя да загубя времето да ги изслушам и така... повечето спират с агитациите след това.

    Иначе знам, че хората нямат голяма вина, просто така наречените менаджери, които отговарят за офисите ги натискат да стигат някакъв таргет и затова подхождат толкова агресивно с хората. Не искам да правя реклама, но в Виваком, това ми се е случвало само 1-2 пъти, докато едно време когато бях на М-Тел и след това на Глобул, там си беше при всяко стъпване в офиса. :)

    Другото, което ми направи впечатление е, че доста често си позволяват и служителите да лъжат хората и да ги подмамват с някакви оферти, които уж са им супер изгодни. Така преди години излъгаха майка ми да си вземе безплатен телефон, като си отвори втора сметка, която плаща 2 години по около 7-8 лв. месец. Предвид, че тая карта така си стоя без да се ползват минутите... си е измама. За тия пари, щеше да си купи поне 10 пъти по-добър телефон, че и нямаше да я обвързват с договор за 2 години.
     
Други теми, които вероятно биха ви били полезни:
Форум Заглавие Дата
Свободна дискусия Защо бягат българите от България? 8/2/15
Свободна дискусия Защо няма Facebook? 3/9/14
Свободна дискусия Защо да учим английски език чрез сугестопедия 29/10/13
Свободна дискусия Защо взимаме коли под наем 28/10/13

Сподели страницата